Ο πελάτης έχει την επιλογή να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε αφού έχει παραλάβει να επιστρέψει το προϊόν εντος 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Επίσης ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει και να ζήτηση την αντικατάσταση τους.

Όλοι οι εγγεγραμένοι πελάτες (ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ-ΛΙΑΝΙΚΗΣ) που θέλουν να επιστέψουν προιόντα  είναι υποχρεωμένοι να συμπληρώσουν την φόρμα επιστροφής (RMA) .

Η φόρμα επιστροφής βρίσκεται στο πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ/ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. 

Στις περιπτώσεις που υπήρξε πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν το όποιο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την Office express.
Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος η τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις κατά τις όποιες πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα καθώς και στην περιπτώσει που έχει γίνει λάθος στην λήψη της παραγγελίας στην τιμολόγηση η στην παραλαβή καταστραμμένων κατά την μεταφορά.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που θα επιστρέφονται πρέπει να είναι στην κατάσταση που αποστάλθηκαν από την εταιρία Office Express πλήρη και χωρίς φθορές και στην συσκευασία του προϊόντος να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (τιμολόγιο δελτίο αποστολής / απόδειξη λιανικής).

Κάθε συμβατό τονερ και μελανι συνοδευτε με εγγύηση καλής λειτουργιά 6 μηνών από την ημερομηνία αγορά του.Η εγγύηση περιλαμβάνει την αντικατάσταση η την επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος αφού αυτό ελεγχτεί και διαπιστωθεί η προβληματική λειτουργιά του.
Σε αυτή την περίπτωση σας το αντικαθιστούμε εντελώς δωρεάν αναλαμβάνοντας κάθε κόστος μεταφοράς παλιού και νέου προϊόντος.

Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας η μη επιθυμίας του προϊόντος μπορείτε να το αντικαταστήσετε με άλλο αναλαμβάνοντας τα έξοδα μεταφοράς του νέου προϊόντος στον χώρο σας.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο προϊόν στο κατάστημα μας για να γίνει αντικατάσταση η που δεν επιθυμητέ την αντικατάσταση του γίνετε επιστροφή χρημάτων καθώς και τον μεταφορικών (σε πελάτες λιανικής).
Στους πελάτες χονδρικής γίνετε πίστωση χρημάτων στον λογαριασμό τους.

Πριν από κάθε επιστροφή απαραίτητος θα πρέπει να προηγήθη επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας μας τηλεφωνικά η μέσω mail.
Για επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να ακυρώση την παραγγελία του αυτό είναι εφικτό πριν από την αποστολή του από την εταιρία με τηλεφωνική επικοινωνία η με e-mail.
Σε περίπτωση ακύρωσεις παραγγελίας μετά την αποστολή της επιβαρύνετε ο πελάτης με τα μεταφορικά έξοδα που ορίζει η εταιρία courier.